Şirket Maili Nedir - Nasıl Açılır

İstanbul Web Tasarım - Bilgi Merkezi - Şirket Maili Nedir - Nasıl Açılır

Jun 10th 2019 by Yusuf Alper

Şirket Maili Nedir - Nasıl Açılır

Kurumsal Maillerin Günlük Hayatımızdaki Yeri

Teknolojinin ilerlemesi ve internetin her geçen gün biraz daha büyüyor olması günlük hayatımızdaki iletişim kurallarınıda değiştirmeye devam ediyor.Uzun ve anlamsız telefon görüşmeleri faks makinaları başında geçirilen zamanlar bugün yerini yalnızca anlık iletişime bırakmış, anlatılmak istenenler bilgisayardaki görsel yapılar ile birleşerek çok daha kısa sürede aktarılma ve çözümleme şanşı bulmaya başlamıştır.
Bu İnternet denen meret günlük hayatımızda öyle bir yer edinmeye başlamış ki bugün pazarlamanın 4 temel kuramı olan ;fiyat, tutundurma, ürün ve dağıtım noktasında hemen herşeyi saniyeler içerisinde organizasyonunu gerçekleştirmeyi mümkün kılıyor.Peki bu organizasyonda insanlarda bırakacağınız itibarın nasıl olduğunu hiç düşündünüz mü?Ekonomi Bilim olarak ele alındığında; bir ürünün en üstün özelliğini kalite olarak tanımlarken, logonuzu imajınızı, firmanızın potansiyel müşteriler karşısında ki duruşunuz yani kurumsal kimliğiniz olarak nitelendirmekte peki kurumsal kimliğin ve kalitenin farklı olması kaçınılmazken sizler neden ücretsiz dağıtılan ve itibar anlamında sıradan bir imaj çizmeyi tercih edesiniz ki?
Bu noktada kaçınılmaz olan ise çok küçük ayrıntılardan büyük resimi görebilmektir.Örneğin firmanızın ismi x işletmesi olsun ve lokal çevre olarak hatrı sayılır bir firma olsun [email protected] [email protected] gibi maillerden yapacağınız farklı bölgelerdeki firmalarla olan yazışmalarınızı göz önünde bulundurun ve birde satı[email protected] [email protected] [email protected] gibi yatay bütünsellik ( parçalanmış pazarlama yöntemi ) kazanmış maillerle firmalarla olan yazışmalarınızı göz önüne alın.Sizce hangisi daha etkilleyici daha kimliksel ve daha çok kaale alınıcak türden.Sonuçta karşınızdaki firma sizi lokal bir yerde tanımıyor.Bu noktada firmaların internet yazışmalarının hukuksal kayıt niteliği taşıdığı ülkemizde neden tarzını ve imajınızla bir adım önde olmak yerine sıradan olmayı tercih edesiniz ki?

Kurumsal Mail Nasıl Açılır , Nerden Alınır , Nasıl Kullanılır

Rekabetinize Güç Katın

Peki kurumsal mail hesabını [email protected] gibi hesapları nasıl açabiliriz nerden alabilir ve nasıl kullanabiliriz?
Öncelikli olarak internette olucak bu kimliğinizin size çok fazla maliyeti olduğu söylenemez.İlk olarak firmanızı en iyi şekilde temsil edecek bir alan adı ( domain ) kayıtı yapmanız gerekmektedir.Örneğin istanbulwebtasarim.com.tr bir alan adıdır.Bu alan adı kaydınız için ortalama 50 TL harcıyorsunuz.Alan adı kaydınızı gerçekleştirdikten sonra yazışmalarınızın tutulacağı ve bilgilerinizin saklanacağı bir hosting e ihtiyacınız bulunmakta.Hosting fiyatları firmaların istekleri doğrultusunda şekillenebilmektedir.Örneğin A işletmesi için 100 mb lık bir alan yeterli olabilirken B işletmesi için 250 mb lık bir alan yeterli olabilir ve buda fiyatlara yansıyacaktır.Hosting ve domain başvurularınızı canlı destek ekibimize( sol tarafta bulunan chat paneli ) paylaşabilir ve yönlendirilmeyi tercih edebilirsiniz.Bundan sonraki adım ise hostinginizin paneline göre webmail ( kurumsal mail hesapları )yani [email protected] gibi mail adresleri açmak ve kullanmak olacaktır.e-Mail adreslerinizi cpanel üzerinden nasıl açabileceğinizi öğrenmek için ;
Bu hizmet ile beraber firma maillerinizi nasıl çabileceğinizi ve nasıl mail gönderebileceğinizi öğrenmek için videolu anlatım içeren Firma Maili Açma yazımıza göz gezdirebilirsiniz.

Bu Yazıyı Paylaş !